Kembali Menulis....

Fuh, fuhhh.....
Haachimmm!
Bersawang dah umahku ini...Rasa seperti ingin kembali menulis semula.
Sekadar berkongsi dan meluahkan perasaan juga barangkali, sementelah dalam masa yang sama mengadu juga pada Ilahi.

Jadi, inilah detiknya.
Banyak cerita-ceriti yang BH nak share kat sini. Takpe, pelan2...

Orang jawa cakap. "Alon2, janji klakon...."
:)

Ye laa, banyak drama swasta yang berlaku dalam hidup BH spjg tempoh berhibernasi ni.

Kisah kerjaya BH, kisah keluarga BH dan lain2 lagi...

Kita sambung lagi nanti....



7 Superb Comments!:

  1. good good good..
    caya lah wehh..
    selamat mengarang CBH - seharummawarberduri :)

    ReplyDelete
  2. NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR)
    hehehe...lama bersara....kini buat comeback...
    cam retis lak..hahaha

    SMB
    seharummawarberduri? macam pernah ku dgr nick ini, tapi di mana yaaa?? :P

    ReplyDelete
  3. tak lain tak bukan....
    takkan tak cam kan....
    kalau tak cam jugak kan...
    nnt aku tolong igtkan..

    hahaha...
    -seharummawatberduri

    ReplyDelete
  4. kat sekolah tak menulis ke?keh keh keh

    welcome back CBH

    ReplyDelete
  5. puan SMB...
    amboi kemain lagi berbasa-basi...
    amvoiii....!

    cikgu naman
    kt skolah tu menulis kerna amanah...
    kt sini, menulis bukan kerna nama... :P

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png