Hidup Semakin Fun, Tapi Tak Dapat Berkongsi.

Ragbi Rimau; Potensi baru....

Banyak perkara, banyak benda yang boleh aku ceritakan dan kongsikan kat sini, tapi banyak sangat halangan.
Tak payahlah aku sebutkan apa halangan tu, tapi ape yang aku boleh cakap, hidup aku ade peningkatan berbanding tahun2 sebelum ni la.

InsyaAllah, aku akan carik masa, dan aku akan lawat kawan2 belog yang dulu...
Kita pun dah tak jenguk kawan2 lame, dorg pun tak jenguk la kita kan?

Macam nak cerita pasal oranje, pasal karier, pasal holiday dan macam2 lagi...tapi aku akan cube la...
Inilah titik mulanya...
Yang pasti sekarang ni semakin bz, ade yang menegur dlm FB....terima kaseh kerana masih ingat pada chekgu BaniHassim....
Mohon maaf kawan2 sebab memang dah terlalu abaikan belog yang pernah jadi kesayangan ni.
Jumpe lagii.... :)


9 Superb Comments!:

  1. ya..jgn lupakan blog terus ye cikgu..

    selamat berjuang!

    ReplyDelete
  2. eh..tiba² naik kat bloglist setelah berkurun menyepi..hehe..

    aku tahun ni baru 28 entri..haha..semakin sibuk

    ReplyDelete
  3. ya allah.................seronoknya nampak rumah cikgu dah pasang lampu terang benderang...maksudnya ada orang kat rumah

    dah berkurun bergelap....heheheh

    ReplyDelete
  4. wah.. nampaknya ini entri pertama cekgu di tahun 2011 ni. lama cekgu menyepi yer. harap cekgu sehat bersama anak-anak murid hebat yg lain. welkam bek. :D

    ReplyDelete
  5. lama tak jumpa weh...sibuk bebeno yer...kita pun sibuk gak..

    ReplyDelete
  6. NuR si CiKGu RiBeNa
    hola cikgu nur....lame tak jumpe...kt belog...tq... ;)

    n@m@n
    tau xpe...nnti aku dtg nyinggah umah ko plak ye, sila sediakan air ke, biskut2 ke...hehehe

    Kujie
    hehehe, bz + malas la kak....
    akan sy usahakan membelog n melawat ke rmh kwn2 yg lain...
    berkurun bergelap, kini kembali menyelinap... :)

    Mr PenyuBiru
    hola PB....tq...
    kite same2 berbelog kembali...!
    nnti ai singgah umh u ek???

    sonata anak kancil
    hehehe....

    ReplyDelete
  7. ramai yg dah menyepi kat blog ni.. ini semua gara2 FB agaknya hehe

    ReplyDelete
  8. aku tak pernah lupa. usha2 kat FB dari kejauhan je hehe

    ReplyDelete
  9. zino
    hmm,tp nnt lame2 org jemu ngn fb, akan kembali ke pangkuan cik blogger, percayalah...

    IamYonna
    aku tau...ko mmg suke skodeng aku...huhuhu

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png