Eidulfitri 2009: Entri Gambar Makan!

Ni pun ape yang kami dok order mase singgah makan di Kuala Selangor...
Nampak macam sedap, tapi tak berapa sangat...
huhu

Mee Hailam; Mama's dish...




Telur Dada dan Kangkung Belacan..

Ayam masak Petai...

Tomyam Campur...

Udang celup tepung, tapi jadi cam sekodok sotong...
hampas...

Posted by Picasa


11 Superb Comments!:

  1. Wah banyaknya...looks yummy!!!mesti makan sampai tak henggat ni!!

    ReplyDelete
  2. sedapnyaaaaaaaaa... kataku sambil mengunyah pisang goreng sambil membayangkan tomyam campur, telur dadar, kangkung belacan..

    gulp!!


    berdosa tawwwww bagi org terliur!!!

    hikssssss

    ReplyDelete
  3. Jard The Great
    ok-ok jea...

    Watierman
    takdelaa...makan biase2 je nihh..

    ku tak sempurna
    erm, nk aku belanje ke nih??
    bile free??

    ReplyDelete
  4. sedapnyaaaaa............
    tapi kalori tinggi udang tu,huhu...

    ReplyDelete
  5. bila lepas puasa badan naik berkilo2, terutama aku hehehe

    ReplyDelete
  6. udang grg tepung tu dia jadi mcm liat2 sikit eh tepung dia? sumpah x sedap weh. kalau rangup (kedai seafood buat mmg terrrbaik) baru lah sedap

    ReplyDelete
  7. ~keMBarAabdi~
    erm...
    tak sedap mane... :(

    haritz
    samela aku...huhu

    yOnnA
    yg ni ok-ok jea..
    hampesh...

    ReplyDelete
  8. reseki cikgu ...
    tak baik tau ckp mcm tu ...

    ReplyDelete
  9. chekgu..
    nak tnye sikit la..
    gambar2 tue cantikkk..
    chekgu guna camera ape erk?

    ReplyDelete
  10. pB
    betol jugak yee...
    soriii

    @--- Sueanne ----@
    pakai digicam biase jee...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png