Dari ICU ke Wad 4B...

Salam semua.
Entry ni aku postkn dari Wad 4B, Hospital Sg. Buloh.
Alhamdulillah..
Di atas berkat doa semua yg sentiasa mengharapkan keselamatan dan kesihatan adik aku, Azam.
Sebenarnya, kecederaan yg Azam alami agak parah.
Mukanya agak teruk tercedera kerana menghentam bhgn depan van secara tepat dengan motosikalnya.


Dan, Maha Suci Allah Yang Maha Berkuasa Lagi Maha Besar, kecederaan Azam melibatkan muka sahaja, tidak termasuk bhgn kepala dan otak.
Jadi, takde la ape2 perkara yg melibatkan ketidakfungsian otak, MINTAK SIMPANG!

Alhamdulillah..semua adalah ketentuan dan kehendakNya.

Setiap yg berlaku mesti ada hikmahnya.

Aku nak cakap lebih2 pun,masih awal lagi.
Azam pun baru dipindahkan dari ICU..
Masih ada lagi yg kena Azam jalani.

Yg pasti, DOAKAN semoga Azam tabah dan cekal. Kami pun begitu jugak..

Azam masih bernafas menggunakan bantuan oksigen, sbb hidung Azam dan mulutnya masih cedera..

InsyaAllah nanti kalau aku senang, aku update lagi.
Doakan Azam kembali sihat seperti sediakala..

Terima kasih.
ChekguBH
Via phone.

15 Superb Comments!:

  1. Salam ChekguBH,

    Alhamdulillah.. Perkembangan positif.. Syukur.. Sy doakan azam akan cepat dan terus sembuh.. Thanks atas tip temuduga spp tu.. tabahkan hati..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...
    bila ckp ICU teringat lak pd arwah abah sy..
    emm...tabahkan hati cikgu.. jaga diri baik2.. kesihatan diri pun perlu dijaga di samping menjaga adik di hospital..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah dah stabil Azam sekarang. Saya dan rakan2 lain terus berdoa semoga dia cepat sembuh.

    ReplyDelete
  4. salam...BH...akak betul2 terkejut....baru bukak internet...apa2 pun..semoga azam adik BH..cepat sembuh dan sihat seperti sediakala...Aminn...setiap ujian Allah..ade hikmah diturunkan untuk kita..moga Azam tabah..dan juga BH serta ahli kuarga tabah dan sabar dengan ujian ini...

    ReplyDelete
  5. haa... lega sikit dpt perkhabran mcm ni... moga akan terus ada perkembangan yg positif... terus berdoa ok... kita doakan sama-sama...

    ReplyDelete
  6. Innalillah...... di atas kemalangan yang menimpa..

    Alhamdulillah..... di atas perkembangan positif ini...

    Terus tabah menghadapi ujian kini dan hari mendatang...

    ReplyDelete
  7. syukur takde kecederaan di mana2 bahgian penting..
    semoga cepat baik dan pulih untuk menjalani kehidupan harian..

    ReplyDelete
  8. semoga adik cikgu cepat sembuh dan pulih seperti biasa..InsyaAllah..doa banyak2 k :)

    ReplyDelete
  9. semuga azam akan pulih seperti sediakala.. inshaallah..

    ReplyDelete
  10. semoga adik ko sehat sejahtera hendak nya

    ReplyDelete
  11. chekgu. semoga kau kuat! :o
    aku kt cni, doakan yg tbaik utk Azam.

    kau pun jg kesihatan jg ya chekgu :)

    ReplyDelete
  12. Salam Cikgu BH...
    Salam kenal. Opah De hanya mampu berdoa dari jauh, semoga ALLAH meringankan penderitaan Azam. Semoga dia sembuh dengan segera. Amin. Sabar ya. Kita terus berdoa.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png