Aku nak jadi seorang...

Usah berbasa-basi lagi, macam orang lain aku pon ade misi untuk tahun baru ni:
Antaranya ialah:
  • Jadi seorang yang lebih baik daripada tahun lepas
  • Jadi seorang anak yang lebih baik daripada tahun lepas
  • Jadi seorang guru yang paling baik daripada tahun lepas
  • Jadi seorang blogger yang budiman
  • Jadi seorang pemegang DLSR yang kritis
  • Jadi seorang insan yang matang dan holistik
  • Jadi seorang Guru Tetap berbanding sandaran sekarang ni
  • Jadi seorang kawan yang tak pernah dan takkan lupe kawan2nye
  • Jadi seorang blogger yang ade domainnye sendiri berbanding tahun lepas
  • Jadi seorang manusia yang lebih sihat minda dan fizikalnya, semakin "ringan" badannya
  • Jadi seorang yang lebih kaya dan raya daripada tahun lepas.
  • Jadi "dua orang" berbanding seorang tahun lepas
Tu je!

Ni award tahun baru oleh encik luth dan textilenye...


Terima kasih naa!

26 Superb Comments!:

  1. SAlam Maal HIjrah dan Selamat Tahun Baru 2009

    ReplyDelete
  2. hikhikhik...

    yg paling aku tersentuh, ko nak berdua...
    hikhikhik
    (tetiba aku rasa nak gelak sgt... sbb aku pun menghrpkan yg itu juga :P) aminnnn...

    aku menghrpkan aku dpt jadi pemilik DSLR yg produktif :D (tapi DSLR nye tak de pun lagi... uwaaaaaa)

    ReplyDelete
  3. semoga berjaya menjadik semua yg diingini

    ReplyDelete
  4. xiiinam751
    kite merancang, tuhan yg menentukan...

    mala_yusof
    Salam tuk cgu Mala jugak!

    ku tak sempurna
    kene usha2 la tahun ni...usaha tangga kejyaan..

    KuIna Jentayutiara
    jadi cmne kak?? cube detailkan...bru jelas..hehe..

    oRanGeLiLY
    insyaAllah...

    ReplyDelete
  5. semoga tercapai kesemuanya,terutama yg nak berdua tu...aminn..:)

    ReplyDelete
  6. erk!! jadi 2 orang?? dah ada calon keeee???? ;)

    ReplyDelete
  7. insyaAllah chekgu boleh jadi orang2 macam tu.
    saya sokong dari belakang :DD

    ReplyDelete
  8. elok azam tu. Ada 12 perkara, kalau 1 bulan dpt capai 1 sampai hujung tahun tercapailah semuanya. Saya sarankan buatlah satu carta pencapaian supaya rakan2 boleh tolong pantau dan bagi semangat.

    ReplyDelete
  9. nuaeman
    terima kasih...

    benludin
    huhu..malu laa....

    Neeza Shahril
    erk...tatau! haha

    aazyan ::
    maceh...

    Yunus Badawi
    ooo..mcm Gantt chart tu laaa??
    ok...insyaAllah...

    ReplyDelete
  10. yang best sekali..blogger budiman tuh...semoga ce[at2 dapat jodoh ye BH..yang baik-baik...yang solehah...AMIN

    ReplyDelete
  11. huhuhuh tertarik nye aku dengan
    semua statement...

    * Jadi seorang yang lebih baik daripada tahun lepas
    * Jadi seorang anak yang lebih baik daripada tahun lepas
    * Jadi seorang guru yang paling baik daripada tahun lepas
    * Jadi seorang blogger yang budiman
    * Jadi seorang pemegang DLSR yang kritis
    * Jadi seorang insan yang matang dan holistik
    * Jadi seorang Guru Tetap berbanding sandaran sekarang ni
    * Jadi seorang kawan yang tak pernah dan takkan lupe kawan2nye
    * Jadi seorang blogger yang ade domainnye sendiri berbanding tahun lepas
    * Jadi seorang manusia yang lebih sihat minda dan fizikalnya, semakin "ringan" badannya
    * Jadi seorang yang lebih kaya dan raya daripada tahun lepas.
    * Jadi "dua orang" berbanding seorang tahun lepas

    .... amin ya rabbal alamin....
    Insyaallah... semoga tercapai. kalau tak semua
    salah satu darinya mesti tersangkut gak.
    Contoh:-
    ~ Jadi 2 orang berbanding sorang - amin..
    ~ Ade domain sendiri - amin...

    Kuatkan semangat beb. :D

    ReplyDelete
  12. hik...welcome back to school...
    ah/...tidak...

    ReplyDelete
  13. nak jadi 'dua org' yg tak tahan tu... hehe. insyaAllah semuanya bakal menjadi jika kita berusaha ke arah itu :f

    ReplyDelete
  14. Kreuger @ Mr. Azman
    saje target byk, kalau xcapai, cam bese la..carry fwd...

    mOhD^.^rAz
    skolah dah nk bukak kan??? rase cm nk cuti pjg2 lagi je...kan??haha

    zariel
    yg tu kalau tak dpt gak, tggu tahun depan lagi laa...huhu

    ReplyDelete
  15. wish u all the best....
    yang dari seorang jadi berdua tu... saiz badan ke...teman hidup? hehhe...gurau je. jgn marah eh..
    :f

    ReplyDelete
  16. fiezafadilla
    tenkiu...
    yg saiz tu mmg kene kecikkan laa...
    kalau tak tak comey...
    skg ni pakai M/L je...
    tak mo besar lagik...serik!

    ReplyDelete
  17. amin.....

    semoga tercapai segalanya...
    kalau berjaya jadik pemegang dslr tahun nie, leh la jue jemput tok menembak di majlis jue hujung tahun nie ye????

    heheheh

    ReplyDelete
  18. aku doakan berjaya mencapai semuanya....

    aminnnnn!

    ReplyDelete
  19. juelee
    haha...aku bakal jadi amatur je laa...malu...
    kang tak cantek lak...
    sekadar menjadi penambah seri jurugambar yg sedia ada bulih laa...hehe

    zonaku
    aamiiinnn...

    ReplyDelete
  20. dslr la cik abg oi :p
    bukan lsr !
    eh ko ade beli ke? aku curik malam ni k hhahaha

    aku paling suka tgk nk jadi 2 org tu! :p
    wowww..
    bertiga bile pulak :p

    ReplyDelete
  21. Yg DSLR tuh...mmg kena pakai 5D ...f2.5 17-300 EF wide angle...baru best...

    azrin @ www.azrin.net

    ReplyDelete
  22. Selamat Tahun Baru 1430H dan 2009M

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png