Mencari Idaman Hati...

Haha...
Provokatif tak tajuk entry aku nih??

Mencari idaman hati bukan senang..
Lagi2 kalau jenis yang High-Taste cam sape2 laa...

Ceh...
Macam bagus jee....
Aku bukan nak carik idaman hati yang "TU" laa...
Tapi tengah berkira2 nak carik template baru...
:puteh_16:
Bukan maksud aku nak kenakan korang, tapi memang nak kenakan pun...
Tak lee...Jangan marah ye, sayang...:pandaGeli_08:
Hehe...

Jadi, aku nak jugak mintak pertolongan, kalau2 sape2 yang boleh kenen2kan aku dengan portal atau link2 yang baik punye untuk tukar template...

Dan aku dah setkan kriteria pilihan qalbu aku nih..
Antaranya ialah...


mustilah cun
simple bertudung
sweet
tak berat 40 kilo sudah!
ade 3 column
kalau bulih nak yang putih, template basic hijau (kalau bulih laaa)
:pandaGeli_16:
Haaa...Amacam, high-taste sesgt kan???
Hahaha..

Bukan ape, sebab aku tukar sebab ade member baik hati yang komplen pasal template aku ni button komennya kat atas...
Ade pulak yang komen slah parking, itu yang memburukkan keadaan...

Tapi aku suke sebab ade yang mengomen, maknenya blog aku ni ade dihati dorg laa..Terima kasih daun keladi...
Eiii...gatalnye keladi nih...
Korang ni memang besh...
Bukan seperti MELUKUT DI TEPI GANTANG laa...
Kannn...???
Heheh....

Bukan aku tak suke template yang sekarang nih, bukan sebab tak cantek, tapi aku kan high taste..
Nak buat camne...hehe...
:pandaGeli_25:
Takle...Aku jemu dah...Tu je...
Ni tgh carik template yang ade potensi nak digodek2 sket...
Aku ade beberapa portal yang dah try tengok, antaranya ialah BTemplates & GosuBlogger..

Tapi so far blum ade yang memikat qalbu...
Kalau bulih tlg, tolong la cikgu okeh??

Terima kasih kerana memberikan perhatian...

Comments

  1. ermmm...cari teman hati yek...nak yang warna hijau ker? Katak boleh?

    ReplyDelete
  2. Wah... apsal tetiba ade katak plak?

    Latest blog Budak terlebih bijak

    ReplyDelete
  3. Zuer
    katak pisang ke katak goreng??
    pndai gurau ye zuer..

    19zim
    huhu...
    berkecindan la tuh...

    ReplyDelete
  4. hehehehe....jenis tak setia ni

    blogspot susah sikit nk tukar
    tp kat wp..sekali klik je ..semua sidebar siap ada sekali.


    selalu minta dgn pakcik google je..

    ReplyDelete
  5. haha
    betul kata kujie
    pkcik google kan ade
    susa sgt macik yahoo pon sedia mmbantu
    haha :DD

    ReplyDelete
  6. Kujie
    dah carik dah kak...
    ni tgh berkire2, nk tukar ke tak..
    rase mmg nk tukar, tnye pacik google pun tak byk link...

    tgkler cmane..

    azyansyahirah
    google lebih cekap berbanding yahoo...
    sokong google!

    ReplyDelete
  7. seoga ape yg di idamkan dpt

    ** hope yg gadis yg slim world..AHAHAH

    ReplyDelete
  8. uik! bahaya ni cikgu.. cepat boring..
    boring ngan template takpe.. jangan lak boring dengan teman hidup nanti hehehhh..

    40 kilo?? hehee.. itu papan lapis tu.. hehee...

    ReplyDelete
  9. erm payah nak carik tuh..
    piawaian tinggi sangat

    kehkehkehkeh

    ReplyDelete
  10. try tgk kat :

    - Ourblogtemplates.com
    - http://www.pannasmontata-templates.net/templates/
    - http://www.bloggerbuster.com/2008/02/101-excellent-blogger-xml-templates.html

    maya guna untuk templet yg sekarang nie yang kat ourblogtemplets.. senang nak edit guna yang tu.. warna pun senang ubah...

    ReplyDelete
  11. wahhh..siap ade ciri2 pilihan dihati lagi...hehehehe...

    ReplyDelete
  12. http://ad3ck.blogspot.com/2008/11/50-beautiful-blogger-templates.html

    waa siot!!!!!
    aku jugak penyebab hahah

    ReplyDelete
  13. salam...
    lama aku tak singgah sini. tukar tukar..asalkan cool....:-)

    selamat bercuti...

    ReplyDelete
  14. enchek CAMERA™
    dah dapt dah skg nih...
    ini je yang ade... :D

    Neeza Shahril
    hehe,tersirat tuh...
    papan lapis ke kueh lapis kak??hehe..

    juelee
    aku kan hightaste...

    μάγά
    tenkiu maya for the link..
    adela membantu sket2..

    su
    kene ade taste kak, xlehla main sapu je...
    asal boleh je...

    yOnnA
    maceh ye link...
    aku xkondem ko pun..
    xblame ko..
    mmg sblm ni mmg dorg dah tersyasyul komen kat tempat lain..

    kapallayar
    haha..
    samelaa, aku pun dah lame xsinggah umah ko..
    kan dah singgah rumah baru...

    ReplyDelete
  15. but yang 1st time dulu maya masuk blog cikgu time pose tu... pada maya templet tu dah cukup ok dah... hehehe... yang nie pun ok... x kisah apa pun templet yg cikgu guna.. coz itu citarasa cikgu... tentu ada sebab kenapa cikgu pilih kan..

    ReplyDelete
  16. mood ijau kite sama la...geng kaler ijau! hehe!

    ReplyDelete
  17. μάγά
    sbb aku ni hi taste kut...huhu...

    su
    ijau tu damai...

    ReplyDelete
  18. aku syg nak tukar template aku. aku suka stick pd yg satu. tu la ada org kata aku ni mmg seorang yg setia,hik hik hik

    ReplyDelete
  19. http://muncet.blogspot.com

    Warna tuh bleh ubah seniri
    mengikut citarasa. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood