Ini Betul²....Ini Bukan Cobaan La!

Haaa...
Ini mungkin entry terakhir tentang PRM yang dah berlalu kat sekolah aku...

Lepas berhempas-pulas...Gaduh sini sket, sane sket...
Baik2 semua...Dan terus bekerja untuk kebaikan sekolah...
Akhirnya....
Segalanya dah selesai...Mission accomplished...

Berbalik pada topik utama, inilah tugas khas aku mase Datuk Seri mai skolah aku tu...
Buat mende??


MENYEMATKAN BUNGA ROZEK
UNTUK
DATUK SERI HISHAMUDDIN HUSSIEN
:puteh_23:

Sounds simple kan???
Debarnye, ketaqnye.....
huhu...


Diberi penghormatan, atas dasar ape pun aku tatau...
Memula cam nak menolak, tapi atas alasan2 yang diberi, yang aku boleh terima...
takmola cakap kat sini, kang org ckp aku ni angkat bakul sendiri & sebab dorg ckp gitu pun sebab nak pujuk aku terima tugas tu je...kut!
Okla tu....
Aku cume menurut perintah je...

Pengalaman yang agak manis sebab belum pernah lagi buat gini seumur hidup.
:puteh_30: Rasa cam mimpi je...

Berdepan dengan orang besar, aura Datuk mmg terasa...
Maunye aku tak terketaq2....
Kalau koranglah berada di tempat aku, huhu...Tuhan je yang tahu...
Sebelum tu aku dah berkali2 rehearse pakaikan rozek nih pada "replika" Datuk...
Heheh...

Manela tau kalau2 tercucuk kat mane yang tak patut dicucuk...
kalau tersilap cucuk, malu besar...

Tapi sebelum sematkan rozek tu pada Datuk, kene sematkan pada Pengarah Pelajaran Negeri Selangor dulu; Dr. Zahri...
Yang itu sampai 2 kali aku dok repair kene betuikan sebab senget-benget...
Sib baikla aku branikan diri tanya kat Pengarah tu nak betuikan sebab senget...
:pandaGeli_28: Aku tebalkan muke je...Heheh....

Mimik muke aku memang semacam mase sematkan rozek ni kat Datuk Seri....
Tak caye tengok gambar nih...Heheh...


Yang bestnye, Datuk seeeenyuuummm je memanjang.....
Dari mula sampai habis....
Pastu rajin melayan...


Mungkin Datuk macam tu pasal program ni bersekali dengan Program Menteri Bersama Komuniti....

Kalau sape yang berani sket tu, pi kat Datuk nak mintak amik gambar sekali memang takde hal punye laa...
Termasuklah seorang bekas Cikgu sekolah aku yang dok la tergedik2 menggeletis nak bergambar dengan Datuk...Heheh.....
Last2 dapat jugak peluang tu....
Habis dicanang satu kampung....Heheh...

Siapakah cikgu geletis itu??
Jangan marah ye Cik F kalau tuanhamba membaca entry ini...:pandaGeli_34:

Sib baiklah Cik F tu dah pindah...Kalau tak mati aku kene ganyang...
:pandaGeli_10:Lunyai...
Heheh...
Ape2pun, terima kasih daun keladi Datuk Seri kerana sudi meluangkan masa untuk bersama dengan kami, walaupun tarikh telah diubah di saat2 akhir....
Terima kasih daun keladi....

Selamat Jalan Datuk...


Lain kali datang lagi....
:pandaGeli_26:


21 Superb Comments!:

  1. wah... untung2 dapat semat bunga..
    isk2...
    mesti debar amat tu... :P

    ReplyDelete
  2. nampak gile muke ko nervous weh!! HAHAHAHAHHAHA
    wahh kalau aku kat tmpat ko,
    pengsan kot nk bubuh bunga tu hahaha
    gila ketaq!!

    tp best la.
    at least ade pengalaman kan :)

    aku suka dia weh!
    sebab dia asyik senyum!!

    ReplyDelete
  3. salam,
    keh keh...idung kalau lam bideo mesti kembang kempis tahan napas depan datuk seri tuh, kan ?

    ReplyDelete
  4. kuIna Jentayutiara
    Huhu...neves la kak...
    bukan kontrol...

    μάγά
    tuhan je yg tahu perasaan aku masetu maya...

    yonna bebot =)
    kitorg pun happy je spjg visit datuk tu...
    hari2 dtg pun xpe...heheh... :P

    ReplyDelete
  5. cikgu jane
    idung aku xkombang sgt kan??
    heheh....

    ReplyDelete
  6. "Yang bestnye, Datuk seeeenyuuummm je memanjang.....
    Dari mula sampai habis...."


    Errrrr.....mulut dia memang cam tulah...suka ke....marah ke.....lebaaaaaar je...!!!

    ReplyDelete
  7. ehem...ehem... bkn calang2 dpt peluang mcam tuh.... tahniah...sy kalu di beri peluang nak bergambar je cukup laa kang nak semat2 bunga ni takut salah cucuk je.... :P

    ReplyDelete
  8. Sufi Idany
    dapat pose pun jadikla kan??
    saya pun asalnya xmo gak, tp cam xde org yg nak buat...
    pasrah je laaa.. :P

    ReplyDelete
  9. kuntrul2! hehe..ok la tu merasa gak sematkan bunge...hehe...

    ReplyDelete
  10. Kalo dok ngan org yang popular ni rasa macam lain lor... cam goyang sket... hahaha...

    Latest blog Alih bahasa untuk OLPC

    ReplyDelete
  11. su
    Huhu...
    ketaq woii...

    19zim
    goyang camne zim??
    heheh...

    ReplyDelete
  12. salam

    menggigil ke tgn nk
    menyemat bunga rossel tu??
    HIHI

    ReplyDelete
  13. enchek CAMERA™
    takle...
    menten macho jee...
    muakakak...
    tuhan je yang tahu masetu....

    ReplyDelete
  14. asal tak koyak baju datuk tu dah la... heehe

    ReplyDelete
  15. Adry
    itulah yng paling dirisaukan ad..
    sib baik datuk pakai baju tebal..

    ReplyDelete
  16. peh....gempak2...
    memeg demo gempak tul ler
    syabar mera beta

    ReplyDelete
  17. irzanus
    syabar mera beta tu mende ek??
    jenuh aku mikir yie...

    ReplyDelete
  18. klu ak cucuk jer trus....hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png