Warna-warni Aidilfitri




Salam Aidilfitri...

Update tentang Mama:
Hari ni Mama pi dressing, doctor kate yg luke dalam "poket" luke kaki Mama tu dah semakin mengecil...
Semua ni, berkat doa kawan2 dan pantang Mama sepanjang 2 minggu nih...
Semoga Mama akan pulih dengan sepenuhnya...
InsyaAllah...

Terima kasih kawan2...

13 Superb Comments!:

  1. meriahnya weh! hehe..
    diorg tgk mak ko sekali ek?

    alhamdulillah mak ko makin ok.
    yeay!

    ReplyDelete
  2. baguskah dah beransur baik
    dpt anak yg baik2....dpt jaga mama dgn baik..
    tak gitu cikgu...

    ReplyDelete
  3. yonna bebot
    Alhamdulillah...
    harapnye Mama akan terus pulih seperti sedia kala...
    Dorg ni ziarah raye ngan tgk mak aku skali le..
    tahun2 lepas pun cemni gak...
    Kujie
    Kak, Ape yg saye bulih kate ialah...
    "Dalam setandan pisang, bukan semuanya baik.."

    kuIna Jentayutiara
    Tgkle sape yg buat mentenen kasi teratur dan kemas?? :P
    even perabot bukan jenis mahal..
    Langsir pun tahun lepas punye je kak..

    ReplyDelete
  4. wahhh cantik la rumah
    semoga ibu anda cepat sembuh ya

    ReplyDelete
  5. KNizam
    Lawa ke??
    shantek ke???

    err...
    terima kasih atas doa ko KNizam...

    ReplyDelete
  6. hoho..

    meriah.. meriah..

    ermm.. menjawap soalan BH..

    beraya lg best kot!! x de la penat melayan org!! haha..

    ReplyDelete
  7. betul lah..meriah betul...rasa2 akak..semua rumah akak pergi raya tahun ni ade tikar bambu bunga2 tuh...tengah musim ek...

    ReplyDelete
  8. azlieJONET
    beraye lagi best...same je penatnye, tp bezanye kalau beraye penat makan kan?? :)

    oRanGeLiLY
    meriah la jugak...
    jenuh la nak melayan org dtg umah...
    huhu...
    org puan (mak aku) dah xlarat, org laki la yg PAKSARELA kene masuk dapur, mencemar duli..heheh...

    nordee
    tikar buluh ni IN sejak tahun lepas lagi kak...
    tapi makin ramai org pakai tahun ni la kut...
    dier kalau yg ade corak bunge2 besar tu dah outdated..
    dier yg plain ni ok sket..
    hehe...
    POYO je cam tau... :P

    ReplyDelete
  9. huihhh... mau kering poket pas kene serbu..

    hehe. camat raye ^_^

    ReplyDelete
  10. nur'ain
    Sedekah budak2...
    kalau rase dah terlalu kering, salam kosong je laa...
    Heheh...

    ReplyDelete
  11. Raya... raya... raya... bestnya!!!!

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png