Hari Inilah Harinya...

Dah...
Dah cukup tiga suku abad umur aku...

Takde ape nak cakap...:puteh_5:
Cume mungkin tahun baru ni, aku akan ade seseorang yang akan bertahta di hati??
Atau menjadi seorang yang benar2 SUPERB??:puteh_28:
Huhu...

Banyak wishlist yang aku dah pikiaq dalam kepala...
Dan InsyaAllah aku akan berusaha sehabis baik untuk mencapai semuanya..

Chayyo...:puteh_17:


Dengan umur yang mendatang, dengan ke-bangka-an kematangan yang akan aku tempuhi nanti, semoga tahun baru aku akan lebih baik, paling baik dalam segalanya...

Aku mendoakan semoga, keluarga, kawan2, dan sesiapa yang mengenali aku, akan terima aku seadanya. Sentiasa aku mendokong mereka dan mereka mendokong aku....

Bukan senang, sebab hidup semakin hari semakin sukar...dan hari mendatang akan membawa sinar bahagia kepada kita semua...InsyaAllah...

Semoga Malaysiaku Aman Damai...Sejahtera....


Di kesempatan ini, aku suke ambik kesempatan mereka yang berkongsi hari lahir dengan aku...
Selamat Hari Keputeraan ke-78 Sultan Haji Ahmad Shah Al-Musta'in Billah Ibni Al-Marhum Sultan Abu Bakar Ri'ayatuddin Al-Mu'adzam Shah

Semoga Allah Lanjutkan Usia Tuanku...
:pandaGeli_14:

19 Superb Comments!:

  1. Selamat Hari Jadi Bro!! Semoga Allah panjangkan umur .. murah rezeki.. aminnn


    Adry @ http://www.adrysabry.com

    ReplyDelete
  2. selamat hari jadi bro...bercakap pasal wishlist...aku baru jer tambah wishlist aku...tapi memang makan masa nak capai...aku akan usahakan untuk dapatkan...kena wat planning nie.hehehe

    ReplyDelete
  3. selamat ulangtahun kelahiran,
    semoga bertambah keberkatan dalam hidup ya...
    mama dah ok?

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday broo.. lupa nak wish tak lambat lagi.. selamat hari raya aidilfitri

    ReplyDelete
  5. selamat ulang tahun kelahiran ye.... semoga semuanya dipermudahkan olehNYA... semoga terus Superb dia persada pendidikan ni.... ilmu tiada penamatnya....

    ReplyDelete
  6. Adry
    Toche-toche...
    Doa aku doa yg same ko doakan aku ye...

    paan
    Tanpa usaha, mimpi takkan jadi nyata..
    Huhu..

    zonaku
    Terima kasih..Mama dah semakin pulih...

    Aj
    Selamat Hari Raya jugak ye...

    Sufi Idany
    Tinggi cite2, tapi kite kene berusaha...InsyaAllah...
    Bukan utk sape, utk anak bangsa kite jugakk... :D

    ReplyDelete
  7. Selamat Ulangtahun Hari Kemenjadian!Semoga semua yang mulus-mulus seniasa menjadi-jadi..

    p/s:Tahun depan tentu Sultan Pahang bagi AMP (Ahli Mahkota Pahang!!!

    ReplyDelete
  8. uiksss... dah tua setahun dah.

    25 tahun umur nabi kahiwn.. hehehehe.

    selamat ulangtahun ke-25. Semoga panjang umur murah rezeki hendaknya.

    ReplyDelete
  9. selamat hari tua!~~

    semoga panjang umur.. di murahkan rezeki..

    dipercepatkan jodoh!~ hihi...

    ReplyDelete
  10. Hepi besday cikgu!!!

    besday cikgu sama ngan adik akak.. cuma adik akak dah ada anak 2.. cikgu baru nak berdua.. bila la tuh ;)

    besday cikgu pun sama ngan anniversary akak.. rasanya, masa akak kawin dulu, cikgu tengah potong kek dalam kelas tingkatan 4 kot... hehee

    ReplyDelete
  11. salam..selamat menyambut hari lahir..semoga di murahkan rezeki..di kurniakan kesihatan yg baik...org kata umur ni ada la umur utk mengumpul harta..beli umah terutamanya...

    ReplyDelete
  12. HePy bEsDay..
    sMoga paNjaNg uMur..
    n diMuraHkan rEzeKi

    ReplyDelete
  13. HepY bEsDay..
    moGa paNjaNg uMur..
    n diMuraHkan rEzeKi

    ReplyDelete
  14. salam,
    happy Birthday! Semoga Allah melimpahi hidup cikgu dgn kebahagian dan kerahmatan yg melimpah ruah dalam usia yg makin bertambah...err...dah berapa agaknye tu? hehehe

    Nampaknye ramai blogger yg sambut birthday dlm bulan ni...agaknye boleh buat gathering sama2.

    ReplyDelete
  15. happy besdey! muge dpt cucu reramai.. leh aku amik seketoi dua hehe :D

    ReplyDelete
  16. selamat ulang tahun kelahiran cikgu..
    alahai.. makin menginjak usia tua kan kita...

    semoga mencapai segala apa yg diimpikan.. :)

    ReplyDelete
  17. sori arrr.........kak jie lewat.

    selamat hari ulangtahun cikgu...

    erk..bila nak ade cikgi?

    ReplyDelete
  18. hepi besday brO
    hahaha
    agak terlambat kOt
    nk kad bg address yek
    klu x
    xde la kad

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png