Being Tagged and Tagged Another...

:sigh:Adeh...tengah-tengahari ni, perut cam lapar je...
Panas2 manje cemnih...Letih ooo...
Tau2 je dah kene tag...
Takpe layan je...:puteh_15:
BY Aan, the orangelily...Nakai naa hang nih...



Senang je...
Just follow the instruction...
Cikgu ajar ye...Yg lain ikut...

1) juz copy n paste the image n post it to ur blog
Dah cekgu..!

2) then pilih 5 rakan2 utk menerima homework ini, lebih pon takpe
Cekgu dengan banggenye nak juge tag kengkawan cikgu-cikgi yang baru cikgu kenal...
Mereka adalah:Heheh...pasni cikgu-cekgu sume carikla mangsa yang lain...Kalau bulih jawapnye???Sporting la sket...hehe...

3) tinggalkan msg kepada rakan2 ituh sbg 'alarm' bhw mereka telah di-tag
jap gi...cikgu akan drop by kejap....

Selamat Mengetag org lain...Ngantukle mate nih....:puteh_30:

EDITed :

Thanks to cik Muncet for this award...
Lain kali nak award yang betul laks...hehe...


4 Superb Comments!:

  1. yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.............. tak lama lg ada org nak belanja makan....

    ReplyDelete
  2. Itu aje ke tagnya? Awat simple jew? Huhu. Ok, tag akan ditunaikan dengan segera.

    ReplyDelete
  3. oRanGeLiLY
    aku ikhlasla aan...
    ko tak nampak ke senyum seindah suria di balik wajah manja aku nih...heheh...

    lagipun tagged ni mudah je...
    sib baik...

    kuInaJentayutiara
    huhu...err...huhu...
    lambat lagik la kak...
    lepas raye kut, agaknye...
    tatau lagi...
    buat mase skg nih belanja makan diri sendiri je...

    Puteri Ezza
    Maceh PE...senang je kan..
    kenape terlalu senang??tanye cik aan aka Orangelily tu...
    huhu...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png