Tugas baru, komitmen baru..

Erm...
ade bende nak crite, tapi nmpak macam xde mase, tapi takpe. InsyaAllah hujung minggu ni aku carik mase.
Kepada kengkawan yang tinggalkan komen kat sini, aku akan membuat kunjungan balas sementelah aku tidak lagi sibuk. Sekarang aku dah ade komitmen dan tugas baru. Bukan makanan aku, tapi aku akan galas tugas ni sebaiknya.

Kalau dulu aku opsyen Science, tp sekarang aku bergelar cikgu Matematik. Nasib baik. Nasib baik Maths darjah satu. Aku tak biase, dan kene biasakan diri. InsyaAllah. Cikgu Fadz mungkin boleh tolong aku...???

OKlah, InsyaAllah aku akan kunjung balas di kala mase bukan lagi kekangan.
Semua kita menjadi lebih baik dari semalam.
InsyaAllah.

Comments

  1. story la first experience jadik cekgu :)

    ReplyDelete
  2. opss lupa cekgu.
    suruh anak murid hapal sifir 1 smp 9.
    sape tak hapal kene denda kuar rehat lambat. :D

    ReplyDelete
  3. cikgu Math darjah 1? silibus agak senang tapi mencabar sangat..
    akak bukan cikgu tapi akak pernah ajar budak darjah 1 - anak akak sendiri.. sabar... sabar... ;)

    ReplyDelete
  4. hazren....InsyaAllah...:-)
    apa-apa ko msg/email je aku... skang ni ko setkan dlm pale ko... math n science tu tak byk beza....dan aku yakin ko musti boleh ajar dgn baik punya...:-)

    *students ko satu kelas berapa org?

    ReplyDelete
  5. Mungkin 3 bulan lewat dapat gaji.....

    ReplyDelete
  6. yOnnA
    Aku akan citer nnti Yonna.
    For the moment aku tgh carik mase nak stable sbb skg nih bz sket je..
    Beban tu dah rase.

    aku teringin nak kongsi. InsyaAllah.

    b u n g a h a t i
    huhu..
    Saye suke tak Maths tu???
    Tak suke pun kene suke gak.

    pasal sifir tu, dak2 nih baru je darjah satu. Blom masuk sifir lagik. Pastu kalau xdpt hapal sifir, xleh nak denda SGT sebab makpak skg nih fussy aka bzbodi...

    Neeza Shahril
    Btul tu kak, nak ngadap dak2 nih mmg menguji betul kesabaran saye..
    Terlalu menguji, kdg2 tu kene banyak2 ngurut dade tahan marah..
    Kene selalu kawal emosi...
    Hehe

    kapallayar
    InsyaAllah...
    Aku akan buat aoe sepatutnye, sebab aku bukan jenis cikgu yg cepat mengalah!

    Kelas aku ade 3; sume darjah 1. setiap kelas 40 org...! SIKIT tak?? :p

    TokNabe
    Itu insyaAllah TokNabe...
    Harap2 janganlee lamabt sgt..
    Tak tahan kering lame2 nih..huhu...

    ReplyDelete
  7. Tahniah cikgu! Dpt tempat yg dekat.. Harap2 kelebihan2 yg diterima dpt menjana semangat utk berkhidmat dgn lebih baik pd anak nusa :)

    Penantian telahpun berakhir, namun perjalanan yg sebenar baru je bermula. Semoga dpt menjalankan tugas & tanggungjawab dgn penuh bersih, cekap & amanah hehehe ;)

    Aja aja fighting!

    ReplyDelete
  8. take care cikgu

    pheeewitt...cikgu baru lah

    ReplyDelete
  9. - just me - Insyaallah IJa, demi anak nusa, demi negara...
    aku akan berusahe..
    Chaiyyok2...

    Kujie
    Kamu, kujie..
    apsal xmasuk kelas nih...
    apsal seewit2 nih...
    pi masuk kelas skg!

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood