Selamat Memangkah, Permatang Pauh!

Detik dan saatnya akan tiba..

Kita yang jauh ni tunggu dan lihat...Memerhati dan meramal apa yang akan dan bakal berlaku..

Mungkinkah akan terjadi...

Selamat, semoga bersiap-siaga semuanya untuk keputusannya...

Esok...
Pertandingan yang mungkin merubah segalanya...
Entahla, hanya Tuhan yang tahu segalanya...

Doa dan berharap agar segalanya selamat...InsyaAllah..
Selamat Memilih Permatang Pauh...

Cikgu Zul Emran dr sekolah aku pun turun ke PP nak memangkah esok...
Nantikan keputusannya....

:mSmoking:


Ayuh kita kibarkan bendera kita...
Jangan sekali2 kita
mengkhianatinya...




8 Superb Comments!:

  1. semoga pilihanraya esok berjalan lancar...
    akak doakan... parti kesukaan akak menang.. nak tahu ke yang mana satu??
    ishhhh... mana boleh cakapppp... hehehee...
    pssstt... kalau menang, akak happy esok.. kalau tak menang, akak sedih laaa...

    ReplyDelete
  2. ya ya... aku harap DSAI yang menang!! hahaha.. sapa tak suka lantak korang la apa korang nak cakap... hahaha... kak neeza tu memalu la tu... kalau tak silap kak neeza pun sama gak tu... hehehe :D

    ReplyDelete
  3. salam,
    kami yg jauh2 ni pun tunggu jugak...erm apa la agaknye kesudahannya. harap yg terbaik akan terpilih.

    ReplyDelete
  4. huh....mesti banyak pauh kat situ..eh lari topik plak huhu

    ReplyDelete
  5. hehehe... cikgu.. macam kata Adry.. memalu.. biasalah kannnnn... ;).
    moga2 doa Tok Guru makbul... Insyaallah....

    ReplyDelete
  6. hehe.. aku org gomen tau. org gomen mesti sokong gomen.

    tapi aku pedulik apa. aku doakan DSAI menang. dgn izin Allah.

    huhu

    ReplyDelete
  7. Neeza Shahril

    Adry

    CikguZue

    ~Cinta Milo Ais~

    cikgu jawe


    Aku no komen, masing2 ade pandangan masing2 kan???
    Tak suke btol politik nih, bende yg baik bulih nmpk cam taik, bende taik bulih nmpk cam bunge...

    Mencik! :D

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png