Nah, hambek dua skali!

:woooh::woooh::woooh:
Maceh utk "Kak" Aan kerana memberikan cikgu award2 manje ini..akan ku simpan dlm gobok sampai berabuk lepas tu leh la aku "terbuang" sebab dah berabuk hehe...tak le...Akan ku simpan dalam sanubari murni dan suci ini sampai bile2...

Cume tag tu, untuk nominasi blog lain kalau cikgu xbuat boleh kot "Kak" Aan??? Hehehe... Sebab sindrom mim-alif-lam-sin suda mari...
Boleh la ek???
:puppyeyes:

Aku pun kureng pasti, sapela yang gatal mulut mencalonkan aku utk terima award2 ini...Tau2 je dah menang....Beshnyer...

Yang pasti "Kak" Aan pasti punye kriteria dan specification yang bukan sampah unggul kerana aku dipilih utk awards itu, kan...kan??:blush:

Berikut adalah award tersebut...

Ini....

dan ini....
Aku yang sofistikated...selepas bergelar blog yang berat (dulu)...Huhu...

:ahaha:

Terima kasih daun keladi ye...Lain kali leh bagu lagi....


Ayuh kita kibarkan bendera kita...
Jangan sekali2 kita
mengkhianatinya...




4 Superb Comments!:

  1. blog cikgu xberat doh... menteeeen :p

    ReplyDelete
  2. oRanGeLiLY
    Hiks..
    yOnnA
    entahlaaa...org dah bagi, aku terima dgn redha dan pasrah..

    iEn
    dulu laaa..skg dah okeh dah...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png