Gaining New Skills...

Ni alkisah anak buah aku, Nabil Waie... Keletahnye cukup mencuit hati...
Maklumla budak tengah naik...
Keletah satu hal...Dah tu tak reti nak dok diam...
Mulut tak bising, tapi tangan yang bising....
Ade je bende yang di kisainye....
:puteh_15:Budak2...

Showed off his new musical intelligence...Aku terkekek2 tengok si Nabil nih mengangguk2 kepale...
Angguk2 kepale tande naik syeh dengan lagu rock nih...
Dengan bat pingpong tu diterbalikkan utk dibuat seperti gitar...
Entah manela Nabil ni belajar skill gini...

Buktinye cube play rakaman ni...









Ni musti bahana tengok Astro Ceria banyak sangat la nih...
Budak2 skang ni yg memang celik2 mate dah ade astro, bile dah tau channel 611 tu..
Pantang orang lain nak alih channel, jangan harap!
:mWekk:
Kalau citer TomTomBak MakYung Dedek tu lagi laaa...Tak berkelip mate...
Ko panggil la namenye kuat2 cam guruh berdentam-dentum...tak dihiraukannye...

Yang beshnye, Nabil ni cukup tertarik dengan iklan, tak kisahla iklan ape2 pun, terpana Nabil tengok....Dan dier ni bulih bezakan yang mane iklan dengan rancangan tv...
Entah...pelik tapi benar...heheh...:mSmoking:

Satu lagi skill, yang kat bawah nih...
Orang sembahyang, dier sibuk nak sembahyang....
Hambik....

PakNgah doakan Nabil akan rajin sembahyang dan jadik anak yang soleh kepada kedua ibubapa sampai bile2....
:puteh_2:

Harapnye, jangan kecik2 je beriye2 nak sembahyang, dah besar malas, liat nak solat cam PakNgah kamu nih......

:mPanas:

Ayuh kita kibarkan bendera kita...
Jangan sekali2 kita
mengkhianatinya...




8 Superb Comments!:

  1. Kak Jie pun suka astro ceria tu....time sengal2..layannnn...
    tak payah nk fikir masalah negara..hehehe

    ReplyDelete
  2. agaknya si nabil ni nak jadi raja lawak tu kot...lu pikirlah sendiri nabil

    ReplyDelete
  3. waa..
    vc itu sangat gile comel..
    layan lagu rock seh haha..
    bat tu siap tunggang terbalik dia buat hhuhu..

    tom2 bak mmg best..
    aku paling suka tgk haziq! haha..
    he is soo cute..

    ouh..
    budak2 kalo sembahyang mmg cmtu :p
    ntah ape2 je dia buat atas sejadah tu..
    harap2
    sok besar xde la liat mcm kite2 ni hahaah

    ReplyDelete
  4. Jie
    Budak2...keletahnye mmg selamba...
    besh!

    nordee
    hehe...mintak simpang...
    entahla...kalau jadik nabil astro oasis tu lagi ok..

    yOnnA
    entah manela dier blajar tu sume..
    lawak gile...
    siap headbang lagik...

    ReplyDelete
  5. wah..penuh keimanan tu dia sembahyang..hehe..budak2 kecik2 ni la nak kena didik dah jadik buluh kan susah nak lentur dah huhu

    ReplyDelete
  6. ~Cinta Milo Ais~
    Ade tu dah didik elok2 dari kecik...tp sebab bile dah besar silap bergaul. jadi rosak... :(

    ReplyDelete
  7. ooo pak ngah!! ajar lah nabil semayang pakai seluar panjang.. kain ke..
    mana boleh semayang pakai seluar pendek.. tak sah semayang tuuu.. hehehee...

    ReplyDelete
  8. Neeza Shahril
    Akak, ni la namenye smbahyang ngade2...
    Nabil ni nk Semayang main2 je nih...
    kalau smyg betui2 saye suh dier baju jubah trus...
    trus jadi imam, saye jadi makmum... :P

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png