Olympic Gardening...


Punyela sungguh2 China yang menjadi tuan rumah Olimpik 2008, tengoklah segala bagai pokok2 yang di-groom sampai cemni sekali...

Memang kreatif giler....Bukan senang tu nak buat cenggini...
Cayalah....







Macam real laa....Silap2 kalau tatau ni pokok, terpijak...Mati!




Model sempoa pung ade.....Nice!





The wonder of China pun ade....





9 Superb Comments!:

  1. Cikgu xminat gardening...
    Kalau bg kat Abah Cikgu maybe la dier nk buat...

    Tapi tgk jugak laa..
    Kalau pokok tu boleh kuarkan buah ke, ade hasil dier buat laaa...
    Hehe...

    ReplyDelete
  2. Keras tangan??hehee..

    Bukan kraftangan kak???

    nak menten ni musti susah..
    Nak kekalkan bentuk asal...
    Ish3...Gigih btul depa nih...

    ReplyDelete
  3. pokok kuarkan buah boleh jadi ek cam dlm pic tue???
    kasi contoh satu?

    ReplyDelete
  4. Ilusif
    maner bleh...
    Saje je nak menipu..Hahaha
    Abah sye, kalau tanam pokok2 xberbuah nih kureng laa...

    Kalau pokok tu ade buah, laju je dier buat...

    ReplyDelete
  5. nak dtg umah cikgu la... dpt makan buah2an free.. boleh?

    ReplyDelete
  6. Boleh,
    tp durian, jambu air blom berbuah lagi..
    mangga pon blom...

    Yg tgh byk ni buah naga...

    Ces, ckp mcm ade dusun je...Heheh

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png