Hooked On It....


Baru je beli DVD nih...
Off course la yang original pirated, sebab murah dan berkualiti...
Bukan xmo download daripada portal besh cam Syok.ORG ke, Gadisku.NET ke...
Tapi bagi aku semacam satu self-satisfaction kalau dpt collect bende nih yang "nampak" cam Ori...
Hehe....

Heroes ni aku dah ade yg season One, yg tu 23 episod kalau xsilap aku...
Aku dah pernah buat entry pasal Heroes Season One dan yang ni.....
Setakat ni dah 2 round layan....

Aku suke sebab jalan cerita dier bagus sgt, unlike Malaysian Series macam Ezora, Saka, Kabir Hero Kabir Zero and etc....huhu...

Kali ni line up casting utk new season dah lain sket, sebab si Isaac Mendez ngan 2-3 org crook yang lain dah mampus...
Dan adanya heroes yang baru...
Cuma kali ni cume ade 1 episod je, dan katenye endingnye cam hampeh jee...

Takpe, layan je....
Aku pun belum tgk lagi...Tgh carik mase bile nak tengok...
InsyaAllah....
Okla..selamat BerHEROES...dan jugak selamat berREAPER...



********************************************
p/s: for the moment, aku br tgk intro Heroes 2, ngan episod 7 Reaper....

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood