Entri Emoticon Mania...Hu2...

Prelude:
Sebelum aku mula-in entry ni, just nk kredit kat cik Yonna (bantuan link & layan permohonan pertolongan aku) dan cik Chokilala (cik celik selok-belok coding2 nih sume) dan jugek En BlogMenjerit (bantuan utk tutorial) sebab membantu sedikit sebanyak dalam menghasilkan entri dan shoutbox yang penuh dgn emoticon bling2 ini...
Dan entri ini mungkin utk mengaplikasikan ilmu yg dah diturunkan tu..
Alilmu Bila Amal Kassyajaru BilasThamar....

Terima kasih daun keladi...
:woooh::woooh::woooh:

*************************************************
Emotikon2 ini mungkin boleh menggambarkan keadaan aku skg nih..


:hi: Aku gembira skang ni sebab dah kenal lebih ramai kawan baru...Walaupun secara maya...Tak kisahlaa...
Punyai obses yang same: Blogging....
Kalau bulih nk senaraikan, tapi terlalu ramai, takut kalau tertinggal takut ade yg terluke....

:ahaha:Aku rase agak gembira sebab tak diposting terlalu jauh ke seberang laut...
Mmg xjauh pun, depan umah je, Hiks!
Perasaan aku musti xmacam hari ni kalau aku senasib dengan kawan2 yg lain tu...
Bersabarlah ye...!

:sigh:Dalam mase yg same, mungkin skit mengeluh sebab JPN Selangor belum gtau lagi sekolah mane aku posting nanti..
Katenye Rabu depan baru tau...itu dah 30hb...
Postingnye, report duty 1hb Ogos...Hampes...
Ingat kite ni duk umah kotak je ker??? tak payah nak cari rumah sewa ker???
Kalau skolah tu blkg umah aku ni xpe laaa...*sigh*

::(Sedih nak tgk kawan2 kene pi Sabah Sarawak sebab depa nih (hampir)sume (hampir) rela kene pi sane...Ye laaa, Sabah Sarawak kan negeri yang cukup melata luasnya hampir luas dengan semanjung yang banyak negeri nih...
Nisbah 2:13....Huh....

:puppyeyes:Terharu sebab dapat kawan2 yang supportive, sentiasa nak masuk sini, bagi komen sedas-dua...
Tak bagi komen, membace pun dah cukup bagus...
Bukan aku harap dihargai, cume rasa dihargai tu satu kepuasan yang susah digambar...

:anoto: Aku semakin gile blogging je nih...I was addictd to it...
Xpe, addict yg xmemudaratkan....sib baik...
Asal bukak tenet je blogging, asal blogging je bukak tenet....wakakaka.....

:antok: Lepas ni kene sambung pi skola balik...No more rehat2 like this time okeh???
Jangan nak kuler2 ek???

:okay: Rase besh sgt skg nih...Saje nk jadi optimist....

:inlove: Menunggu bile la nak sampai serunye....
Dah lame Mendude nih...Wakakaka....

END...That's it!

Entah ape2 la aku nih ek??? Mmg benarlah kate Kak JentayuTiara tu...
Aku ni sungguhla Blues-nye...Hu2....


*************************************************
p/s: Preparation utk posting blom buat lagi nih...
Malasnyer...


�The best way to find yourself is to lose yourself in the service of others.�
Gandhi

6 Superb Comments!:

  1. byk dah ilmu ko dpt ek.... lepas ni boleh jadi GURU aku lak aaa....:-)

    ReplyDelete
  2. KapalLayar
    No problemo fadz...
    tanye je...
    xde hal laah...

    ReplyDelete
  3. Ingat kite ni duk umah kotak je ker??? tak payah nak cari rumah sewa ker???
    Kalau skolah tu blkg umah aku ni xpe laaa...*sigh*

    p:s/ aku setuju..tahniah dapat selangor..

    ReplyDelete
  4. esok bru nk tau pis...
    entahla aku dpt sekolah mane...

    ko dah tau ke skolah mane pis?

    ReplyDelete
  5. tenkiu weh for the kredit hehe..
    skang da byk emotikon2 ni..
    ko donlot la lagi :)

    wahh..
    serching for love eh :p
    tunggu la masuk ngaja dulu..
    mane tau kapel ngan cekgu gak ke haha

    ReplyDelete
  6. yOnnA
    huhu...memang la kalau bulih nk carik cekgu gak...
    insyaAllah...

    emotikon tu dh ckp byk dah..
    ini sume atas hasil tjk ajar cikgucikgi sume laaa...cikYonna, cikChikolala..etc..
    Maceh..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png