Missing....Replaced!

Hari tu mase nak balik dari Maktab, tengah hujan lebat...Sekali banjir dah kat area Pandan Indah tu...
Air sket punye naik kat atas jalan...
Air melimpah-limpah atas jalan sebab air tu limpahan dari kawan industri yang tinggi kat area Pandan Indah tu....
Mase tu aku dah cuak gile mase kite lalu atas jalan tu...
Nasib baik tak mati enjin tgh meredah air tu...
Kalau mati tgh-tgh banjir tu, naye...Mati kutu aku dibuatnye....

Tapi nasib baikla selamat....Sebab mase tgh meredah hujan ngn bah tu, kete aku dah cam nak tersedak-sedak nak mati...
Ah, kalau mati tgh-tgh mampus aku...
Nasib baik lepas, Alhamdulillah...

Esoknya baru aku perasan yang nombor plet aku nih missing, tatau ke mana hilangnya, tapi dah takdela...
Either dah hilang dikebas orang (ade ke yang nak ambik) atau dihanyut dek air bah yang aku redah sebelumnya....
Dah yang missing tu dah diganti....

END

*****************************************************
p/s: Aku menghitung hari bile nak posting nih....Kat mane???
Sape boleh jawab???

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood