It's Bobot Turn...

ABU'S MEMORIAM...
Abu in Memories....



Abu ni kuceng aku yang dulu, tapi dah kene discard sebab buat onar kat kawasan umah aku...
Buat malu kompeni jer..
Gambar ni mase Abu tgh syok tido lepas berpoye-poye kuar mlm sblmnye..


Ade satu mase tu, Abu ditimpa sakit yang sebabkan dier xmo makan..
Dan disebabkan Mak aku nih terlalulah sayang dengan Abu, maka bawaklah berubat ngan bomoh..
eh, ngan vet laa, mane lagi...

Dijadikan cerita, lepas je jumpe Dr Vet yang comey nih, teruslah sihat menjadi-jadi Abu nih..
Nafsu aka Biang nye menjadi-jadi..
And sampai satu tahap, mak aku tak tahan menanggung malu dek perangai buruk Abu nih...
Finally, he was discarded to the nature (actually not that "nature" laa)...
Seday maaa... :(
The most affected person was my Mama laaa..Bcoz she's the one who nurtured Abu since day one..
Nak buat camne....

NOW, it's Bobot turn...
Bukan turn nak discard, tapi turn dier pulak sakit..
Bobot sakit xmo makan, so semakin cikeding laaa..

Tak kenal sape Bobot yang sebenarnye??
Klik sini.... BOBOT


Bobot yg memang baka KUCING HUTAN ni liar sket, mmg stok xleh nak belai...
Tengok je laaa...Muke comey, tapi jgn mimpi la nak pegang..
Dah bwk pi vet nih, bende paling susah nak makan ubat laaa..
Tapi alhamdulillah, Bobot dah makin sihat skrg, cume ade flu je sket...

Posted by Picasa

0 Superb Comments!:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png