Finally...We've reached to the end...


Hari ni hari terakhir kuliah KISSM...
Esok, dah start exam KISSM...

Harapan: Semoga kami lulus dengan baik dan menyudahkan apa yang dah kami mulakan...
InsyaAllah...

Sedar tak sedar yang sekarang nih hampir setahun kami berkampung di IPTeknik nih...
Dah bermacam pengalaman yang ditimpa, dah bermacam perkara dilalui...
Jalan yang asing kami lalui dulu...
Sekarang dah nak kami tinggalkan...


98, bukan ramai pun...
Itupun kami ade yang saling tak kenal lagi antara satu sama lain...
Nak buat macamane, sebab bukan semua org terkenal dan mengenali...
Yang penting, memori yang ditimba secara langsung dan tidak langsung memberikan pengalaman yang aka disimpan selamanya...

Baru je tadi habis bergambar untuk kelas, utk batch kami nih...
Dengan bilangan yang ramai, bibit-bibit perpisahan dah semakin dirasai...
Malas nak pikir...

Sekarang nih angin yang bertiup adalah tentang posting...
Macam-macam cerita, macam-macam khabar yang bertiup...
Katenye...
Penempatan kami yang BUJANG-Bujang nih dah ade tapi bukan di Semenanjung...
Hampir semua di Sabah dan Sarawak....
Berderau jugak la mendengar bende ni...

Tapi, itu semua aku serahkan kepadaNya...
Kalau tertulis ditempatkan disini, disini lah tempat aku...
Kalau tertulis di SANE, ke sanelah aku tuju....
Harapan memanglah takmo dapat jauh-jauh sampai ke sana...
Tapi kalau dah tertulis....

Semoga apa yang tertulis tu pasti ade hikmah di sebaliknya...
Aku percaya....



3 Superb Comments!:

  1. semoga berjaya hendaknya
    Insya-Allah
    :)

    ReplyDelete
  2. Masa bujang2 ni elok le pi Sabah/Sarawak. Ramai yg kata seronok kat sana. Lagipun kat sana boleh kumpul duit.Orang kata le... hehe

    ReplyDelete
  3. HUhu...Akak, tu sume malas nak pikir, biar tetibe je tau kat mane posting...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png