Putting Some Weight...

Actually bukan aku tak perasan yang aku dah put some weight this few months...
Member2 aku pun perasan bende nih...CUme baru-baru nih je nak cakap...
Aku pun actually tak berapa suke dengan saiz aku skg nih...
Bende ni yang susah betui nak turun, kalau dah naik tu...Seksanya nak turun...

Aku nih suke la sesangat ambik gambar org...Dan bile tiba dah tangkap gambar sendiri dan tengok balik....memang aku tak puas ati...
Aku ke yang dalam gambar tuh...??


Memang aku tak suke tengok gambar sendiri...
Aku baru perasan dengan keadaan fizikal aku nih baru-baru nih laaa...
Aku dok berposing dengan Cikgu Khairul and bile tengok balik gambar apsal aku dengan dier cam tak jauh beza nih???
Takkan gambar tu yang menipu???
Atau perasaan aku je cenggitu...

So, dengan ini aku nak mengisytiharkan lah yang aku akan cube sedaya upaya utk losing some weight laa...
Sebab kalau dah berbadan cenggini sendiri pun rase cam tak sedap jer...
Tak selesa pun satu...pakai ape bende baju pun tak comey...

Jadi ade satu je jalan..Losing the weight mcam plan yang Cekgu Khairul cube nak apply tu....
Same-same kite tunggu...

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood