Minum Petang Bersama...

Ni last post sebelum aku kembali ke sekolah..
Minggu depan dah nak kembali ke sekolah lepas seminggu berehat sakan nih..
Dah lame kumpul lemak nih...Hehehe...

Petang tadi lepas Abah, Mama and Azam sampai dari Sg Besar...
Kami sempat berminum petang bersama laa...
Aku pun mase tu tengah kebulur...
almaklum Mama tak masak...
So, aku amik inisiatif masak sendirik laa...
Jom layan minum petang+makan malam skali....


Kerang yang siap direbus dan dimakan dengan pencicah...Waaaaaa...Sodap!


Hotdog Ramly Burger yang bermutu tinggi....Ni pun sodap nih....


Ni ubi kayu segera yang diolah resepi gorengan oleh aku...
Kalau masak gitu je tak sedap...
Kene ade add-on sket, baru sedap...
Skang nih dah kenyang la sangat...


Azam & Mama "merodok" kerang rebus...
Aku tukang tengok jer...
Malas nak kopek, so, tak makan laaa...Hikss...

Okla...Selamat kembali ke Sekolah ye Murid-murid...!
Guru-guru and Murid-murid SKBangi, jangan kuler2,jom kembali ke sekolah....
Yuk!!
Posted by Picasa

0 Superb Comments!:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

 

KRIK KRIK KRIK...

10 Terbaik !

Ads

TONE PLUS

 photo BANNERCONTESTSMALL.png