Kumpul Rete...Edisi Drama Antara Benua...Muehehe...

After shopped at the Apek's shop, she dropped by to a carpet shop then...
Memang bende ni dah lame Mama nak carik...
And the Bangladeshi shopkeeper entertained her...
Layann.....


Bangla : "Ya ka...Mau cari apa???"
Mama :"Saya memang dah lame carik bende nih...Berape bulih kurang nih???...."


Bangla : "Aka...Ini saya suda bagi kurang suda...Ini satu ratus tiga puluh...Saya kasik kurang satu ratus....Boleh???...."
Mama : [ Diam ]


Bangla : "Alaa...Mahal laaa...Kasik kurang lagi laaa..."
" Saya kasi kurang sembilan lima...!"

Mama : "Sembilan puluh laaa...Jadik arrr???"


Mama : "Sembilan puluh jadi arr....?
Bangla : [Diam sekejap....]....Bangla geleng tanda setuju (ape kes geleng...???)
Mama : [tak puas ati dan cakap lagi] " Ini banyak senang mau kurang musti u dapat murah punyer...."
Bangla : "Aka...Ini saya suda dapat untung skit saya bagi saja...Tamau simpan²..."
Mama : [Puas ati dan terdiam...."Erk....!!"

Pelakon Tambahan : [Mencelah...] Ini masuk kereta muat ka...??? (tanye 2-3 kali nak kepastian)
Bangla : " Muat....Apa pula tamuat....Boley...Saya bulih bikin...."

Lepas dengan riaknye Bangla tu masukkan dalam kete aku...Kami pun terus blah...

***********************************************************
p/s: Shiape Pelakon Tambahan Ittu...???


Posted by Picasa

Comments

  1. kakjie tak suka soping moping gini.... kalo buleh sudu pun nk beli online...ha ha ha

    ReplyDelete
  2. huhu...
    Tu la masalah org skrg nih..
    Takmo nak jalan²...
    Eksesais sket la kakjie...
    HU²...
    Feel kan lebey kalau dpt hands-on bende² nih???

    ReplyDelete

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan

Tinggalkan komen?

Popular Posts