Ada Apa Dengan Cameron Highlands....??

Baru je semalam Cekgu dan kawan2 balik dari Cameron Highlands....Best ker???Bolehlaaa...Tapi sepanjang perjalanan pergi dan balik dak2 nih semua mengucap panjang jerr....Iyolaaa, satu pasal kondisi jalan yang ala2 ular kene palu...manerla celah jalan yang lurus nak ke puncak yang sejuk tu...huhu..

2H 1M kat Cameron pun dikire ok laa...lama2 sgt pun kang naik buhsan pulak...Sebab kami dok kat Hotel 3 bintang; Hotel Rosa Passadena...Not bad laaa...Bilik 3 katil; 1 queen, 1 single...aircond memang takder dan save budget pakai aircond dari sumber semulajadi...huhu...Bajet sunggguh!!!

Cekgu dok sebilik ngan Cekgu Pyan dan Cekgu Mijie...Hotel kami pun jadik tempat nak lelap dan berak dan kencing jer...Malam tu kami berjalan2 kat Pasar Malam kat Brinchang tu cariklee ape yang patut....Siangnye kami ke Mardi...Tempat yang cantik dan well-maintained laaa...Kami disambut dengan baik dan very warm...Welcome sgt rasernyer....dah melawat, ceramah bagai...Kami pun balikler ke hotel untuk dinner dan pi pasar malam lepas tu...

Malam tu kunun2 Cekgu yang member2 Cekgu yang lain planla nak beronggeng sampai pagi, alih2 dah tido awaiii..HAMPEH....Yolaaa, dah berjalan2 kat pasar malam dok memilih aper yang nak dibawak balik...berbelanja sakan..tawar menawar....penat oooo.....

Esoknya kami kembali ke Mardi balik dan ke Big Red Strawberry farm utk carik2 shopping aper2 yang best nak bawak balik.... lepas tu ke ladang teh BOH di Sungei Palas, ke pasar sayur dan menuju balik KL balik...Sampai KL kol 9 lebih...Malas nak cerita banyak sebab assignment berlambak2...tgk gambo sudeh!!!







Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood