What To Say!

Hari ni mungkin hari terakhir aku dapat buat posting kat blog nih...
Lepas nih tatau lagi, sebab belum discover gimaner nanti kat IPTeknik....
Macamaner kebolehcapaian aku dengan internet...
Even IPT tu dalam area KL tatau lagi boleh ker, senang ke aku nak login nak update...
Insya-Allah kalau tak ade aral melintang, aku tak disibukkan dengan aktiviti harian...
Aku akan update...

Macam di Penang dulu, aku gagah jer nak kluar ke CC kat Bayan Baru sebab nak online...
Sebab mase tu tak ader bende lain yang mengujakan daripada membagitau kawan2 dan cara ni jugak aku pakai untuk mengekspresikan diri aku...
Yelah, bukan senang nak please everyone...

Kita tak boleh expect orang nak respect kita dan sebaliknya...
Sebabnya kite semua dilahirkan dengan pelbagai karektor yang berbeza...
Bergantung pada nilai kita untuk melihat seseorang itu...

Kalau jelek perangainya di mata kita, mungkin nampak OK-OK jer di mata orang lain...
Tapi baguslah aku luahkan semuanya di sini, sebab words can represent me on how I look and evaluating something...

Feedback pun boleh aku dapat lepas diorang bace kat sini...
Bagi aku, luahan dan pendaman perasaan yang mungkin terbuku terluah di sini..
Dan, aku menjadi seorang yang bukan pendendam...

Setelah peristiwa tragis aku memalukan diri sebab mengenang entah bile boleh jumpe lagi,
Aku jadikan bende tu sebagai satu kenangan...Pahit + Manis...

Esok aku akan bertolak ke IPTeknik dan menjalani kehidupan yang baru...
Baik buruk jalan itu bergantung kepada aku...
Akulah penentunya dengan KeredhaanNya dan IzinNya...
Wallahualam...

Kalau aku berkesempatan di masa hadapn akan aku luangkan masa menulis di sini...
Sebab Cheras ngan Shah Alam bukan jauh maner pun...
Kalau aku kentut sekalipun dalam kereta, kentut tu belum tentu hilang baunye bile aku sampai Shah Alam... :P

SEHINGGA KITA KETEMU LAGI...InsyaAllah...
Doakan aku dapat menjalani KPLI dengan jayanya dan semoga jalan aku DipermudahkanNya...

Assalamualaikum....

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood