Being A Loveable Person…

I always wanted to be a loveable and likeable person...
Tapi macam biasa la, tak semua benda yang kita nak dalam dunia ni kita akan dapat..
Dan bende yang kadang2 kita taknak tu la yang kita dapat...
Kan best kalau aku jadik cam Hisham...
Always being the Most Likeable and Loveable peron where everyone love him...
So Lucky him...


Dan aku tak akan pernah akan dapat bende tuh pasal aku tak ader certain qualities and criterias like Hisham...
And aku percaya yang most of the Girls of my class liked him...very much!!!
He’s such a nice person...
Kalau aku jadik perempuan pun perasaan aku mungkin sama dengan the other girls...
Kalau aku...Jikalau aku...Nasib baik aku bukan perempuan...Lucky Me!!
Sebab mungkin dak2 perempuan nih ader menaruh hati dengan Hisham, tapi sayang dak nih dah bertunang...Kan ramai lagi boys dalam klas nih...
Nak qualities yang lain daripada Hisham pun ader...


Aku tak secomey Hisham tapi aku percaya rupe paras bukan segalanya...
Halloo....Pilih aku jadi Pacarmu...lalala
Sebagai lelaki, of course aku jeles..
Tapi tu la Hisham, tuah badan ko...
Besides, ko ore Kelate yang soft-spoken...
For sure ramai yang admire ko...
Cumer leh jadi admirer sudeehh....
Aku nih lain skit sebab aku agak harsh dalam tuturkate nih...

Tak gune menyesal, tapi aku akan tetap jadik diri aku dan aku pasti lain padang lain belalang...
Tak kisahla, yang penting aku being my ownself...
And it won’t be difficult for me...
If they like what and who am I...just be it!!!
Bukan senang nak puaskan hati semua pihak, jadi better kita hidup untuk diri sendiri daripada kita hidup untuk menyenangkan orang lain...


Cumer sedikit luahan perasaan aku...nothing more than that...


Luse aku akan jalan kaki lagi ke PSDC...
Huhu...berpoluh2 la aku...
Anyway...for the sake of good environment in future...ces, kunun2...
Taklah, sajer jer nak merasa jadi pejalan kaki...
OK gak nih jadik pejalan kaki...macam2 fiil pemandu boleh aku nampak...
Lagipun jalan kaki pagi2 nih segar skit...

Oklaa....chiow...

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood