Things That Worry Me A Lot...

These are few thiings that have been trembeling in my mind for these few days, back and forth:
  • Biler la result jawatan RO Jab. Taman Laut yang aku interview aritu nak kuar...Apsal tak call2 lagi pon...Norm pon tader gitau paper...Ntah kan jadi entahkan tidak...???
  • Aku jadi ker tak nak gi Latihan Graduan kat Pasir Gudang tuh...Kalau pi, Abah takder org nak tlg dier wat keje yang melambak2 tuh...Nak harapkan org lain pon tak leh jadi nanti...Canner arr???
  • LAptop aku still in repair...Biler nak siap...Takkan aku ken charge lagi kot selepas RM1000++ yang lepas...Nak kuar duit lagik...Duit, duit, duit...Money is not everything, but everything needs money...Shusshah toll??!!
  • Umur dah makin meningkat tp prestasi diri takmo meningkat...Tinggi aku pon tak meningkat2 lagi nih...Katek cam dulu gak....ahaks..aduhai katek...!!!
  • Aper2 lagi yang aku dok piki2 arr...Maleh la nak pikir, nak tido tanpa berfikir...Memang benar kate Datuk CT...HIDUP PENUH BICARA....Pi tdo laa...Nak caghik kayu...nak caghik kayu....

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood