Doakan Kejayaanku...

Mungkin kalau aku diberi peluang oleh Yang Maha Kuasa, Insya-Allah, kalau ada rezki aku..kalau memang ditakdirkan tertulis rezeki aku untuk jawatan kosong itu, aku akan dapat..dan kalau sebaliknya, aku percaya mesti ada hikmat disebaliknya..

8hb dua nih bersamaan dengan Bezday MAMA aku ke-53...eh-eh, da 53 ek MAMA...Selamat Ulang Tahun Mama yang akan datang nanti...bertambah lagi usia ibu tercinta aku nih, semoga dipanjangkan umur disehatkan tubuh badan dan dimurahkan rezeki kerana Kami semua masih lagi memerlukan Mama, sebab Mama belum lagi melihat perkembangan kami.

Apa yang ada sekarang ni, baru sikit jer, perjalanan kami masih jauh lagi dan banyak lagi yang akan kami tempuhi dan kerberadaan Mama disisi kami ibarat pelengkap dalam hidup kami..Doa restu Mama yang menjadikan hidup kami lebih diberkati dan dirahmatiNya..InsyaAllah..

Dan 8hb ni jugak laa hari aku kne gi interview di Kementerian Sumber Asli & Alam Sekitar...Marine Park Section as a Research Assistant...Harapan???Kalau diikutkan sapa yang yang tak mau kerja yang baik dengan perolehan yang menjanjikan kebahagian kan??Aku memang berharap untuk mendapatkan jawatan ini dan dengan IzinNya, aku akan berusaha sehabisnya untuk mengejar jwatan ni...InsyaAllah dan semoga aku dimurahkan rezeki dan diterangkan hati dan minda untuk berhdapan dengan hari temuduga tu nanti..AMIN...

Pastu 21hb ni kalau diizinkanNya sekali lagi, aku diberi peluang untuk mengikuti kursus di PUSPATRI, Pusat Latihan Kemahiran Johor di Pasir Gudang, Johor...Sekarang ni tunggu surat tawaran je...Sebab aritu diorang da call bgtau ada tempat untuk aku dalam course Safety & Health Officer...Kalau dah habis nanti, kalau dapat kerja, salary pon not bad also...RM2K++...oklaa tuh...

So, doakan aku berjaya...InsyaAllah...Ya Allah, kabulkan doaku...Amin Ya RAbbal Alamin...

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood