Ngantuknyer Ya Ampuunn!!!

Keje yang menimbun yang kunun2 aku berhabis2an buat 2-3 hari kebelakangan nih hampir siap...Naik juling mata aku tgk invoice, D/O, P/O and ape kejadah yang lain...Naik berpinar2, raser mual2 nak muntah...segala rasa ada....

Keje tuh yang impromptu sebab nak payment segera dari RapidKL memaksa aku tuk sacrifice sikit tuk syarikat Abah aku, bukan syarikat org lain pun...Raser mengantuk, cam tak sedap badan semua ada....Rapid ni pun macam2 laa...Cam taknak bayar jer...Nak itulaa, ini laa...Musti kene attach itu laa...Aku nak curi2 tido pun cam tak sedap lak...Lagipun tidur siang2 nih maner syiok....Panas laa...!!!

Errm....Kucing aku yang Abu tu sakit tak elok2 lagi...Puas dah bawak pi klinik kerajaan, swasta...Tapi dok camtu jer...Aku nih gak yang kene takecare Abu pasal adik2 aku yang lain wat derk jer...Budus tuulll!!!Er....Arini kire cam edisi aku memaki orang laa...Sebab aku geram sebab dah penat, doing lots2 of chores...Inadequate sleep made me felt insane..hahaha....Aku ader nak update gambar2 maser bawak si Abu nih pi klinik veterinar, tapi tak terdaya sebab MALAS!!!

Oklaa...Lain aku memaki orang lagi...Tata!! Daa....

Comments

Popular posts from this blog

Ultra UNGU...The Parade...

Trip Sabah Episod II : Pasar Malam Sinsuran + Syurga Seafood